Tuesday 1 May 2012

k-pop??ad batasnya...

ari ini pnye isu???ehm kite bincang tntg........k-pop...zaman skrg nie...zaman k-pop..btul x???haha...rileks, saya pun peminat k-pop...tp xlar fanatik sngt...cume knl artis2 yg btul2 popular je...spt:

Lee Min Ho

MBLAQ



SuJu


B2ST


Kim Hyun Jung


2ne1
 
kn...sama je mcm anda yg ad diluar sana...tapi jgnlah fanatik sngt...nak minat boleh...tapi klu nk pi concert yg kna byar bratus2 ringgit tu..rasanya xprlu kowt...mmbazir...nk dngar lagu...xpe...xslh pun...just jgn dok sronok sngt tiru tariannya kerna ad tariannya yg agak brcanggah dgn islam...saya pernah tnya ustaz..ustaz kata dsbabkn kite xphm mksud lirik lagunya...kite stil leh dngar tp jgn dok hayati...so,bg sesapa yg tahu maksudnya...beware ok...ag satu...klu dah pi concert tu...hah...msti lupa skeliling...lupa prkara yg wajib dlakukn sbgai umat islam...fhm2 sndiri ar ye...so..peminat2 k-pop diluar sana...minat2 jgak..tp jgn mlampaui batas....saya juga akui saya slh seorg pminat k-pop...tp stil ad btasnya...hehe...saya juga peminat jpun n taiwan...ag2 kumpulan arashi (jepun) dan fahreinheit (taiwan)...artisnya hensem2...k...skian utk ari ini...assalammualaikum...

No comments:

Post a Comment