Saturday 14 April 2012

luahan hati saya...

dalam setahun...plbagai prkara boleh brlaku...stiap prtemuan pasti ad prpisahan...begitu juga bg yg idup psti akan meninggalkan dunia yg fana ini..wlaupun bukan ari ini, bukan bulan ini atau thn ini...suatu ari nnti tnpa kite mengetahuinya...kite akan meninggalkan sgala2nya...yg akan dibawa hanyalah amalan dan iman...begitu juga dgn saya...pejam celik, pejam celik..dah hmpir setahun saya kat matriks...xlama ag nk tinggalkan matriks..sdih rasanya...wlaupun setahun, kenangannya bnyak sngt...xterbilang rasanya...wlaupun kdg2 ad trasa dgn kwn, saya xksah..krana saya tau mereka juga psti ad trasa dgn saya...oleh itu saya maafkan sgala kslhn mereka...dan diharapkan mereka memaafkan saya...dan dlm setahun ini juga, kwn skelas saya swktu skola dulu tlah pun kembali ke rahmaturrah...Al-Fatihah...moga rohnya dicucuri rahmat...dan saya bru dpt tau, ckgu yg mngajar saya juga sakit...bg yg tngah baca ini, saya mohon...doakan ckgu saya agr die pulih spt sediakala...kdg2 saya rasa bile da duduk matriks nie, saya seakan2 lupa dgn dunia luar...nasib baek ad fb kan...xde ar jd katak bwh tmpurung sngt...awk smua...hargailah stiap masa yg kite lalui...jgn cpat mngeluh atau brputus asa apabila mnghadapi ssuatu masalah krana dugaan itu mematangkan kite...jgn lupa Allah sentiasa di sisi kite...hehe..maaflah klu ari nie awk smua xdpt input menarik...tapi saya ingin mnceritakan ini kpd anda smua supaya tidak sia2kn idup kite didunia dismping x lupakan akhirat...jgn brdendam krana xelok utk ati...jgn dengki sngt sbb leh rosakkn akal...btul ke??hehe ntah ar...k, tu shj utk ari ini...ssungguhnya yg baik itu dtg dri Allah, dan sgala kkurgn itu dtgnya dri diri saya sndiri...

ari ini xde gmbr, nk bg kata mutiara...kuikuikui...

'Sesiapa yang tidak pernah merasai kepahitan tidak akan mengenal kemanisan'

No comments:

Post a Comment