Thursday 12 April 2012

"rendahnya kau nie!!!!!"

apa yg saya nak citer ari nie bukanlah psl ktinggian ttapi....cara pndgn!!! cara pndgn yg mcm ne tu???? JGN PNDG RENDAH TRHADAP ORG LAEN!!! xelok sbnrnya kite trlalu pndg rndah trhdp org laen...cthnya...mak nyah! wlaupun cara mereka tidak sdap dipndg, tp jgnlah smpai mngumpat mngeji mereka...kita boleh keji mereka di dlm ati supaya kite tidak trikut2 dgn mereka....wlaupun bgitu, utk diumpat dan dikeji mereka scara trg-trgn...better jgnlah...tkut trkena btg idung sndiri...bg org2 yg brkwn dgn golongan sbegini...inilah masanya anda brbakti kpd masyrkt, ngara n agama...ha???mcm ne??? dgn mmbawa mereka ke jln bnr...bukan dgn cara menjauhi mereka...taukan bhawa usaha itu tngga kjayaan...jd jgnlah brputus asa mmbawa mereka mnjadi diri mereka sedia kala...tnyakan masalah mereka...kite pun tau, kdg2 mereka jd sebegitu kerana masalah mnimpa diri mereka...bukanlah saya nk menyebelahi mereka, tp ini utk kbaikn brsama...jika...jikaaaaa....mereka xnak brubah, trserah kpd mereka krana anda tlah sedaya upaya mengubah mereka....kite xleh ubah mereka sekiranya mereka sndiri xnak ubah diri mereka tu...ha dah berbelit2 saya tulis...so!!!! konklusinya jgnlah pndg rndah pd org krana stiap org punya kelemahn dan kkurgn mereka...ad yg kata mereka perfect cuz mereka hensem, cantik, pndai, kaya dan sebagainya...jgn lupa Allah Maha Adil...jika trlampau bongkak, petik jari je Allah boleh lakukan...Allah boleh tarik segala yg ada pd diri kite....ehmmm...inilah yg dpt saya smpaikn...kerana ad hamba Allah yg trlalu mmndang rendah kpd golongn 'mak nyah' nie....dan saya rasa tak sepatutnya itu brlaku malah saya rasa kasihan pula pd golongn itu....jd, saya cube mmberi pndpt saya brkenaan ini n hrp smua akan enjoy dan cube mmberi pndpt masing2...sesungguhnya yang baik itu dtgnya dari Allah, dan kekurgn itu dtgnya dri diri saya sndiri...

gmbr utk ari ini????

Maya Crystal menerima tempahan membuat gelang, rantai n subang kristal...cantik tau...
klu nk tahu lbih lanjut leh ar layari blog dier...: mayacrystal.blogspot.com
ATAU
hubungi pemiliknya sendiri:
Puan Kamayah
012-3755473

No comments:

Post a Comment