Tuesday 10 April 2012

mane yg leh wat kite hepy???pakwe or family???

Assalammualaikum....
Orang happy bile dpt pergi shopping or jalan2 dgn pakwe atau bahasa cantiknya 'balak'....hehe...tapi sedar x bahawa kebahagiaan itu dpt diperolehi dgn mudah dan tidak berdosa sekiranya kite bersama dgn family kite...nie bkn sahaja ditujukan utk yg dah berkahwin tp yg blum juga...saya sndiri mngalaminya...saya duduk di asrama sejak dari ting 4...masuk U pun stil duk asrama right!!!akak n abang pun ad yg da berkahwin...so wktu pling hepy adalah bile satu kuarga berkumpul...sngt bhagia...dtmbah pula bile satu kuarga prgi brcuti....bile trkenang lik, rasanya xde sapa dpt gnti tempat mereka...mungkin org diluar sana kata " die xpenah kple ne nak tau"...jawapannya: saya pernah kple...tp xde yg mnarik pun tntgnya...tp biasalah naluri sorg wanita inginkn ssorg bg menemaninya..nk kahwin rasanya trlalu muda...tp kita still leh halang prasaan itu...bgaimana???dgn hubungan kkuargaan n persahabatn...haha...saya sngt bersyukur dilahirkn dlm kuarga yg sbegini...penuh kasih syg...smoga hubungan ini kkl selama-lamanya...

ha!!!inilah kuarga saya!!!bile dah kumpul rmai2, rasa mcm xnak lik pulak...


No comments:

Post a Comment