Friday 20 April 2012

sorry...sorry..sorry....

sorry dah lame xpost...cuz saya tngah exam skrg...nie pun bkak jap...ehm...nk tau information bru? org kata inai xleh pkai...btul ke??????? hehe...bkn inai xleh pkai...leh tp jgn ar lbih2 lbihn....bg org Islam, xsesuai memakai inai smpai brcorak2 bgai...wlau kawin skali pun... "alorh, biar ar...kawin skali seumur idup kn"...mmg ar kawin skali seumur idup...tp kawin kite biar ringkas aslkan brkat...kan bgus mcm tu....klu wat gempak...kononnya wedding of the year..tp xsmpai sminggu dah jmpe kat mahkamah syariah...jgn ar mcm tu...ok!!!!kpd yg mngikuti blog saya ini...nk berinai boleh, tp jgn lbih2...ag2 ank dara...jatuh saham beb...n nk tau x...bg yg muda tu, jgn ar inaikan rmbut...inaikn rmbut sbnrnye just nk tutup rmbut putih 2 aje...bkn tujuan nk  tunjuk kat org...xbaek klu kite wat ssuatu utk dipertontonkan org...mahkota kite biarlah hnya org yg brhak melihatnya...ingt...jdkan diri kite ini sbgai epal yg sngt segar dan sukar dicapai krana trletak dkedudukan yg pling tinggi...hnya org yg brtuah shj yg leh ptiknya...jgn plak kite jd epal yg jatuh ke tanah...busuk n xde sapa yg mahukan epal tu....saya mahu kongsi sgala input yg saya dpt...dan tntunya klu ad slh or komen...just bgtau...kite leh kongsi brsama...k itu shj ari ni...ssungguhnya yg baik itu dtg dri Allah, sgala kkurgn itu dtg dri diri saya sndiri...

p/s...mungkin minggu dpn xdpt post cuz ad exam ag...doakan kejayaan kami....


No comments:

Post a Comment